ja men halla dar!

eftersom att jag ar sa lat och inte skriver dagbok ar det roligare att blogga, men det gar ju inte sa bra for mig heller... Jag har ju all tid i varlden pa kvallarna egentligen men det blir inte av tyvarr.

Pa lordag ar det iallafall julafton, den ska firas hos Wantha, Fredrik och barnen i deras svenska restaurang har pa Koh Samet. Vi borjar klockan 15.00 med att titta pa kalle anka med hemmagjord vinglogg och egenbakta lussebullar, darefter blir det matlagning och julbord med massa svenskar.
Vi forsoker gora allt sa svenskt som mojligt sa vi har till och med inhandlat julskinka och pepparkakor!
Nu ar jag som ett litet barn och langtar ihjal mig, men sa lange som man har varit borta ifran sverige sa ska det bli skitkul med bara massa svenskt sallskap och svensk mat.

Nu ska vi aka och hamta tvatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0