Det luktar nudlar

Om det ska ta fem dagar for mig att skriva ett ynka blogginlagg kanske jag inte ska fortsatta med detta na mer.
fast jo, jag vill ju ga tillbaka i bloggen och lasa om min tid i bangkok.

Idag ar det mandag och klockan ar 14.28 och jag har inte astadkommit sa mycket mer an att jag gjort en kopp kaffe och baddat sangen.
Planen for idag ar ingen alls. Eller jo, jag ska forbereda mig mentalt for var tripp till Kambodja som vi ska gora pa onsdag klockan 02.00 am. Jag vill inte sitta i den dar minibussen i fyra timmar!! Fast det skona ar att vi ska bo pa ett nybyggt hotell och se vad Ban Laem har att erbjuda.

Nu har jag antligen lagt in bilderna sen mamma var har och halsade pa.

Vantar pa smarrig papaya sallad och grillad kyckling

dinnertime

utanfor var bungalow

Hemfard

Hejda.
Jag och mamsen tog oss en weekend pa Samet island, jag ville saklart visa henne mitt "andra hem" for tillfallet. Hon blev positivt overraskad och det gladjer mig. puss pa henne

Kommentarer
Postat av: helena

Nemen! vad roligt fr dig. Jag visste inte att din mamma har varit och hälsat på :)

2011-07-19 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0