godmorgon varlden

Det marks redan att detta med uppdatering inte kommer att ga sa bra.

I sondags akte jag och kajsa till Kambodja over dagen dels for att fixa visum och for att vi tycker det ar sa exrtemt kul att kliva upp klockan 05.30 och sitta pa en buss i 8 timmar pa en dag.
Allt gick smidigt och fort sa vi var hemma fore klockan 7 efter att ha handlat pa alskade Tesco Lotus. Vi gjorde tacos till middag och det var som en orgasm i munnen, gud vad jag har saknat tacooos! Vilken tur min alskade mamma tog med tacokrydda hit.

Vet ni vad, nu ska jag satta mig pa balkongen och sola och vanta pa att kajsa ska vakna sa kanske vi ska ga ner och ta ett dopp i poolen. Det ar sa varmt idag! Hela 34 grader!

puss fran bangkok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0