imma be


Im ready to hit the streets!
Ar antligen hemma efter tva natter i Kambodja. Vad gor vi inte om ga ut med Icez och hennes kompisar?
Det var en seg resa, fyra timmar dit, tva natter dar och fyra timmar hem. Det kanske inte later sa hemskt men nar man verkligen langtar hem och efter att fa ga ut sa kanns en timma som flera hundra.
Vi fordrev tiden i Kambodja genom att ga pa promenad, kolla pa film och bli uttittad av lokalbefolkningen som verkade att dom aldrig hade satt en vasterlanning i sitt liv.
Idag kom vi hem runt 13 tiden, vi lade oss och sov nagra timmar. Jag kollade pa Brokeback Mountain ocksa, bra film tycker jag.
Nu har jag precis badat, sminkat mig och gjort forsta drinken. Dags att ga ut!
PUSs och Klem

Kommentarer
Postat av: hihi

hej vickan! jag heter grodan! du vet vem jag ar, saknar dig hehehehhe

2011-08-23 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0