ska man eller ska man inte?

jag funderar pa att borja uppdatera bloggen igen.
vad sags om det viktoria?
jo da det skulle val vara kul att ga tillbaka i tiden om nagra ar och lasa om min tid som Bangkokbo.
Sa ja, valkommen igen kara du.

Idag var jag och Kajsa bakfulla for att vi kom hem klockan halv nio imorse efter en rejal utekvall pa Khao san road med tre skona irlandare. Fraga mig inte vad vi gjorde for det minns vi knappt.
Klockan 18 kakade vi frukost, idag blev det BBQ pork stick och sticky rice och yoghurt. nom nom. Resten av dagen har vi spenderat i soffan framfor BB och annat skit. Nu blir det forflyttning tio meter till min stora skona sang, lite avsnitt av Californication och sussa for imorgon maste vi vanda tillbaka pa dygnet sa... GODNATT



Kommentarer
Postat av: Jennifer

puss

2011-07-31 @ 17:33:03
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0