supermassive black hole

oj oj oj, vad mycket man har att sta i nar man inte har nagonting att gora. Det har jag markt iallafall.
Idag hade jag absolut ingenting att gora da min sambo ligger inlast pa sitt rum med sin pojkvan sa jag diskade allt som fanns, stadade mitt rum, mitt badrum och tvattade aven allt svart som jag hade i tvattkorgen. Sedan fick jag nagot ryck att borja skriva i dagboken igen. Sa jag hade visst mycket att gora helt plotsligt. Till sist men inte minst har jag packat vaskan for var tva eller tre natters utflykt till Kambodja och kollat pa Kalle och chokladfabriken.

Imorgon tar vi minibussen klockan 02.00 am och det tar fyra timmar att komma fram, sa vi checkar in klockan 06.00, skickar ivag passen till Phnom Penh dar dom ska ge oss stamplar i passet igen och sedan vantar ett dygn.
Forhoppningsvis ar vi hemma pa fredag kvall for da har vi dejt med Icez och hennes kompisar pa khaosan road.
Sahar ser khaosan road ut. For er som inte vet sa ar det den storsta backpackergatan i Thailand. partaj 24/7 med bade manniskor fran den ena sidan av varlden och aven den andra, maktigt typ.


Nu ska jag avsluta dagen med att ta ett bad och skriva en inkopslista, vi ska till MBK eller Central World imorgon har jag bestamt.
pok fran bangkok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0