en utekvall

Igar kom Tong hit tillsammans med sin kusin Pop. Pop ville aka till en klubb dar hans kompis jobbar och det resulterade med att vi hamnade pa en Gayklubb mitt i Bangkok, helt otroligt. Det var smockat med folk! Jag och kajsa var de enda falangerna och kanske tva av de fem tjejer som var pa stallet. hehe
Efter gayklubben akte vi till khaosan och avslutade kvallen dar med mycket dans!
Idag har vi varit pa Big C och handlat lite mat och nodvandigheter for flytten till samet, typ schampo och myggmedel som ar betydligt billigare har an pa on.
Nu har vi precis kakat tacos och jag har paltkoma sa nu ska jag lagga mig i soffan och kolla pa MuayThai boxningen.

Puss pa min finaste mamma som ar i Prag och sloar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0