enkel uppdatering


Dagens humör:
Ingen aning, blandat
Dagens mående: Trotter
Dagens borde: Jag borde gora klart min sista fraga pa min insandningsuppgift och sedan ta en lang dusch da jag har salt over hela kroppen efter varat dopp i havet som jag for ovrigt fick en uppskuren ta utav nar jag sparkade foten i bryggan.
Dagens frisyr: inbakad flata i luggen och en hog knut
Dagens smink: gardagens mascara...
Dagens klädsel: En blot bikini och ett rott converselinne
Dagens planer: Gora klart min sista fraga, duscha och mysa med kamraterna med lite mat
Dagens materiella vill ha: Ett svart baslinne som ligger i garderoben i Bangkok, har flera outfits som inte kan anvandas utan det.
Dagens fundering: Var kan vi kopa fetaost?
Dagens beroende: mat
Dagens tråkigaste: Att behöva gora klart min uppgift hehe
Dagens längtan: Att bli klar med min uppgift.. mycket om skolarbetet nu
Dagens superlängtan: Att fa hoppa in i duschen och fa kanna mig som en manniska igen!
Dagens tidning: No tidnings har inte
Dagens låt: All the lovers med Kylie Minogue

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0