sista natten i lagenheten.

ohh.. finally ska vi flytta till samet!
Meningen var att vi skulle aka ivag idag, men nar vi satt tillsamans med Gone och Tun pa annas steakhouse borjade det sporegna, alltsa forsa vatten som om himlen var ett vattenfall. Inte undra pa alla oversvamningar i thailand nu.
Sa imorgon klockan 10.00 lamnar vi Ma Maison i Lad Prao 94 mot "nya" aventyr. Det ska bli spannande att fa tva nya sambosar eller vad det nu heter.
Nu har jag iallafall packat det nast sista, lakanen far aka ner i ryggan imorgon. Sen har jag badat i mitt skona badkar for sista gangen, skrubbat hela kroppen, fargat ogonfransarna och sagt godnatt till mami och tomas.

JUST JA! tre minneskort med over 1500 kort fran resan som jag trodde jag hade tappat bort pa nagot guesthouse for nagra manader sen har jag antligen hittat, de lag i kameraladan som jag tankte slanga. vilken tur jag kollade igenom den forst! Gladjeskutt pa det!
GODNATT!

jag och morfar, basta morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0