sista natterna i lagenheten.

I Onsdags klev vi upp klockan 08.00, det far riktigt lange sen man stallde klockan faktiskt! Hur som helst tog vi taxi och skulle till Wanthana for att fixa visumen men taxichaffisen korde oss runt och runt den svenska ambassaden, poff! dar rok 200 baht i onodan. Vi klev iallafall ur den taxin och bytte till en annan och kom fram till ratt stalle till slut. Det gick riktigt smidigt pa immigrationen den har gangen, inte sa lang vantan. skont!
Sa nu ar vi lagligt i landet igen i 30 dagar till.

Nu har jag borjat packa mina klader och lite smasaker som ska med till var nya bostad pa koh samet. Det nya stallet ar Leks pappas lilla hus pa stranden som vi far ett rum i. Dit aker vi pa mandag, far hamtning av Gone och Tun eftersom det ar mycket grejor som ska med denna gang ocksa.
Men innan flytten ska vi ta oss en sista utekvall pa Khaosan med Tong som ska komma hit idag och alla khaosan manniskorna.
Nu kan jag inte barga mig till att fa springa i det dar vattnet. men pa mandag igen. Puss och hej

Kommentarer
Postat av: kajsa

underbart!

2011-09-24 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0